Onze visie

Onze visie op de toekomst

Neenah Coldenhove is een financieel gezond bedrijf dat in 1661 werd opgericht. Het feit dat we al ruim drie eeuwen een belangrijke rol op de markt spelen, toont aan dat we uitstekend kunnen inspelen op veranderingen.

Het is overduidelijk dat de wereld verandert. Veel mensen zijn ervan overtuigd dat papier door de opkomst van de digitale wereld uiteindelijk overbodig wordt. De digitalisering biedt echter nieuwe kansen voor Neenah Coldenhove, waarbij we gebruik kunnen maken van onze diepgaande technische kennis van papier en ons vermogen om unieke oplossingen te ontwikkelen voor de digitale wereld.

Onze toekomstvisie is gebaseerd op de volgende drie strategische pijlers:

  • betrouwbaarheid en voorspelbaarheid;
  • focus op producten die we door en door kennen, met klanten die ons streven naar technische excellentie waarderen;
  • succesvolle innovaties als resultaat van een goed geolied innovatieproces.

Deze focus in combinatie met onze lange bestaansgeschiedenis zullen bijdragen tot een snelle groei in de periode 2016-2020. We willen niet alleen uitgroeien tot dé toonaangevende leider op de wereldwijde markt voor digitaal bedrukken van textiel, maar we willen ook ons portfolio verder uitbreiden met diverse papieroplossingen, waaronder:

  • steriele papieroplossingen voor de medische sector;
  • gepatenteerd Blisterpaper dat een goed alternatief is voor de aluminiumfolio op blisterverpakkingen;
  • papieroplossingen voor 'seal & peel'-toepassingen en barrièretoepassingen.

Papier is een biogebaseerd product met een hoog recyclingpercentage. De komende jaren willen we biologische coatings ontwikkelen ter vervanging van onze oplossingen op oliebasis.

Waarom kiezen klanten voor Neenah Coldenhove?

De eindgebruiker staat uiteindelijk centraal bij alles wat we doen. Met onze oplossingen helpen we klanten om hun processen te verbeteren.

Elk jaar voeren we een klanttevredenheidsonderzoek uit waarin we onze klanten naar hun ervaringen vragen. Uit deze onderzoeken blijkt dat onze klanten zeer tevreden zijn. Onze NPS (Net Promoter Score) bedraagt 42,1% terwijl onze CVS (Customer Value Score) gebaseerd op tevredenheid, loyaliteit en aanbeveling steeds hoger wordt en nu op 40% ligt. Dit zijn zeer hoge scores voor onze markt.

We leveren consistente kwaliteit en kunnen problemen en klachten snel oplossen, omdat we zelf de volledige verantwoordelijk voor onze producten en diensten dragen. Door de implementatie van Lean Six Sigma-projecten is het aantal klachten bovendien aanzienlijk gedaald.

We zijn specialisten en gebruiken onze eigen formules binnen onze productie- en controleprocedures.

Al het bovenstaande is mogelijk dankzij onze betrokken en ervaren medewerkers en ons permanente streven steeds weer nieuwe dingen te leren.